Assalamualaikum temEnd-tEmenD... mET dateng di bl0g aQ yua.. jangan lUpa tinggalin koment amu....^^

Munajatku..

Di suatu malam dari malam-malamku..
Aku tak tahu apa yang menimpa diriku Ya Allah..
Kegelapan memenuhi diriku Ya Allah...
Bumi dan langit dirasakan sempit,,,
Dan hatiku tak menjumpai cahaya..
Dan air mataku senantiasa mengalir...



Ya Allah aku ingkar dan dosa-dosa besar..
Dan sesungguhnya aku dalam kesedihan yang amat..
Dibelenggu oleh dosa-dosa Ya Allah..
Dan adakah layak keampunan untuk orang-orang yang berdosa,,,?
Orang yang senantiasa dalam noda..

Ya Allah..
Engkau menjadikanku,,
Mengasihiku dan mengurniakanku rezeki..
Ya Allah, Engkau selalu bersama-samaku..
Tetapi aku jauh daripadaMu..
Dan aku berjalan pada jalanku..

Dan pada hari ini Ya Allah aku kembali..
Dari kegelapan di belakang batasan-batasan agama..
Dan hatiku kecewa dan hatiku bingung..
Dan aku telah tenggelam tetapi aku tak menyadari..
Tiada penyelamat bagiku melainkan Engkau..
Ya Allah,, Ya Tuhanku...

0 k0mentar: